Återhämtning

Varit lite tyst från mig senaste veckan. Det beror på att jag körde en vilovecka. Hade planerat det. Ingen träning alls, och inga promenader.
Igår blev det en liten promenad, kände att jag ville röra på mig lite då jag inte skulle till jobb heller.

Annars har det bara varit cyklingen till jobb som blivit min motion.

Och det har varit skönt. Kroppen behövde det. Och jag har ändå fått ett fint minus på vågen.

Men nu är jag tillbaka, laddad o taggad till max.

12 veckor till blodomloppet, 5 km.
Har bestämt mig för o satsa stenhårt på o få en grym tid i det loppet.
Inte bara ställa upp, utan utnyttja det faktum att det "bara" är fem kilometer och därför maxa som satan :)
Peppa självförtroendet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0