Min plan för de kommande månaderna

Har en ungefärlig plan för de närmsta månaderna

från nu - 18 mars - Mycket intervaller, olika hastigheter och olika lutning. Spring längre o längre sträcka, utvecklas mycket. Springa snabbare. Visa för mig själv att jag kan!

19 mars - 15 april - Mer fokus på smidighetsträning. Starta med Yoga! Hålla igång löpningen med regelbundna turer både på bandet och utomhus. Utmana lite då o då. Simma lite längre sträckor

15 april - 14 maj - Uppladdning inför blodomloppet. Massor med 5 km lopp utomhus, öka tempo

16 maj - 15 juni - Uppladdning inför Malmömilen. Hålla igång de första veckorna, sen utmana mera

17 juni - 11 juli - Hålla igång löpningen

12 juli - 10 augusti - Leva väldigt sunt, dricka extremt begränsat med alkohol, köra hårt vissa dagar o vissa bara hålla igång. Mycket mycket återhämtning! Ladda som tusan inför halvmaran..

Känns som det är extremt lång tid kvar till det är dags :) Så jag kommer nog ha lyckats toppa formen då! Är glad att jag kört igång nu, men hoppas jag inte hinner tröttna. Det är nog bra med lite extra utmaningar då o då under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0