Nytt rekord, igen

Dagens löp var liite segt i benen. Hade tänkt ge mig på 60 minuter löpning, för att slå nytt rekord och uppnå ett av mina mål. Men, det får bli en annan gång helt enkelt.

10 min - 9.8km/h

Sen gick jag väldigt snabbt i skarp lutning i 20 minuter, o sen på löpningen igen

5 min - 10.5km/h
2 min - 11.0km/h
3 min - 11.5km/h

De sista där tre minuterna, det är en sjukt bra grej. Sprungit en minut innan på 11.5, nu tänkte jag att jag ville testa mera. Utmana mig. Och det gick. Gött!

Funderat på om jag nånsin kommer bli en långdistanslöpare. Tänker nog först fokusera på att få riktigt bra tider på blodomloppet och Malmömilen. Men sen, det är halvmaran EN gång. EN gång ska jag orka det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0