Spetsa självförtroendet

Fokus just nu är ju att spetsa mitt självförtroende, visa att jag kan.
Slå fartrekord.

Igår

10 min - 10.0km/h
5 min - 10.5km/h
5 min - 11.5km/h

Åter nytt rekord på 11.5km/h
Vill upp o springa 30 minuter på 11 km/h snart.
Sen kanske pressa ännu mera på 11.5km/h ?!?! :)

Vill få en fin tid i blodomloppet!

Funderar på o börja följa ett halvmaraprogram på iForm.se
Gillar mitt eget upplägg med olika utmaningar, men kanske vore bra att utgå från ett sådant och försöka följa så bra som möjligt.

Isåfall börjar jag nästa vecka. Oså fokuserar jag på en vecka i taget, inte kolla framåt en massa på alla jobbiga saker som väntar :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Att ta en vecka i taget är det enda rätta, jag gör samma sak. Att bara stirra sig blind på det som komma skall blir jobbigt, bättre att ta små steg i taget =)



Hoppas allt är bra!

/Johanna (Hannis på vk)

2012-03-04 @ 21:01:11
URL: http://endansmedsvarasteg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0