Uppnått delmål

Igår när jag sprang så kände jag direkt att allting klaffade
Har varit väldigt seg i kroppen under veckan, men igår var allt rätt

Började så smått på 9.8km/h. Efter tio minuter ökade jag till 11.0km/h och funderade på om jag skulle försöka mig på mitt ena delmål.

Jag tänkte att jag skulle ge det en chans

20 min 11.0km/h
Jag fixade det!

Tog sen ett seger"varv" i en minut på 11.5km/h

Total lycka!

En långdistans måste jag oså fixa snart, valfri hastighet i en timme. Sen sätts nya delmål upp.

Tänka sig, för tre månader sen var jag lycklig över 20 sekunder på 11.0km/h. Nu fixade jag 20 minuter.
Vill man utvecklas så kan man! Det måste man komma ihåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0